شبکه‌های اجتماعی برای کسب وکارهای کوچک و بزرگی که پیرو رواج برندهای خویش از روش وب می‌باشند , مبداء بزرگی محسوب میگردند . این سیستم‌ها و شبکه‌ها به‌آسانی در اختیار همگان قرار دارا‌هستند و چه بسا تعدای از آنان برای جذب مخاطب , از ابزارهای تبلیغاتی متمایز نیز استعمال می کنند . احتمالا شما نیز برای تبلیغات کسب و کارتان نیاز به‌این رسانه‌ها داشته باشید ولی حتما همه‌ی آن ها برای هدف ها بازاریابی شما مطلوب نیستند . در مرحله‌ی نخستین برای استفاده‌ی باصرفه از اقتدار شبکه‌های اجتماعی با پرمخاطب‌ترین‌های آن ها آشنا می‌شویم و در مرحله‌ی آن گاه میتوانیم مناسب‌ترین آیتم برای تبلیغات حرفه‌ای خویش را تعیین کنیم .

در پی به معرفی ۲۰ شبکه‌ی رابطه اجتماعی خوا‌هیم پرداخت که بخشی از مشهورترین‌ها می باشند :

۲۰ - Viber
وایبر یک نرم افزار پیام صوتی پر سرعت ( VoIP ) برای گوشی‌های گوشی است که به وسیله رسانه وایبر در ۲ دسامبر ۲۰۱۰ گسترش و ارایه داده شده‌است . این نرم افزار قابلیت و امکان اشتراک گذاری پیام صوتی و چهره‌ای و عکس‌های یوزرها با دوستانشان , آن‌هایی که از این اپلیکیشن استعمال می نمایند را آماده نموده است . این شبکه ی اجتماعی از جهاتی شبیه رها گرام است . کاربران با دانلود رهاگرام حسی شبیه این شبکه ی اجتماعی خواهند داشت .

۱۹ - Digg
Digg درحدود یک ده سال قبلی ( سال ۲۰۰۴ ) تاسیس شد . یک گردآوری کننده‌ی خبر‌ها با سرپرستی کاغذ نخستین است که داستان‌های خاصی را برای مخاطبان خویش تعیین می نماید . موضاعات این وب سایت دوچندان گسترده است و از مسایل ی روز تا موضوعات مرسوم وب و هر مسئله دیگری را مشتمل بر میگردد . قابلیت و امکان اشتراگ گذاری محتویات این سایت با سایرشبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر نیز موجود هست . این شرکت در سال ۲۰۱۵ داعیه داشت که بیش تر از ۱۱ میلیون استفاده کننده ماهانه‌ی فعال داراست .

۱۸ - Delicious
Delicious یک اینترنت خدمت نشانه‌های اجتماعی برای جست و جو , ذخیره سازی و اشتراک‌گذاری بوک مارک‌های اینترنت است . این سایت توسطPeter Gadjokov ( پیتر گادجوکو ) و Joshua Schachter ( جشوا اسکچر ) در سال ۲۰۰۳ تاسیس و ابعاد در سال ۲۰۰۵ به وسیله یاهو خریداری شد . با پایان سال ۲۰۰۸ , سازه بر اعلام قانونی اداره بیش تر از ۱۸۰ میلیون نشانی بوک برند شده و بیشتراز ۵ . ۳ میلیون استفاده کننده بدست آورده است . این خدمت در اپریل سال ۲۰۱۱ به AVOS Systems فروخته شد و این شرکت نیز بعد ها آن را به راءس Science Inc واگذار کرد . سازه بر گفته رسانه Delicious این خدمت را در ژانویه به عبارتی سال خریده بوده است .

۱۷ – StumbleUpon
StumbleUpon یک موتور کاوش است که محتوای ارایه شده‌ی یوزرها را جست و جو می کند . بیش تر از ۲۵ میلیون نفر از این اپلیکیشن برای سرگرمی وکسب داده ها به کار گیری می نمایند . افزون بر آن بیش تر از ۸۰ هزار چاپ کننده , برندهای متفاوت و کمپانی‌های متفاوت از این موتور کاوش برای ارتقاء و بهبود کسب و کار خویش استعمال کرده‌اند . StumbleUpon از ماه می سال ۲۰۰۷ , هنگامی که سرمایه گذاران فردی Garrett Camp ( گرت کمپ ) و Geof Smith ( جف اسمیث ) آن را خریداری کردند , وابسته به شرکت eBay بود . البته اکنون یک مارک غیر وابسته است و به وسیله سرمایه گذارحمایت می‌گردد .

۱۶ - BizSugar
BizSugar یک پلتفرم و رسانه‌ی شبکه‌ی اجتماعی برای صاحبان شغل ها کوچک , کارآفرینان و مدیران است . این وب سایت در سال ۲۰۰۷ به وسیله ارتباطات DBH ساخت شد . یک کدام از ارایه دهندگان چیره جایزه نشریات کسب و کار و ابعاد در سال ۲۰۰۹ بوسیله شرکت llc خریداری شد . این اپلیکیشن به یوزرها خویش این قابلیت و امکان را می دهد که ویدیوهای خویش , پست‌های وبلاگی و پادکست دربین مطالب دیگر را به اشتراک بگذارند و قابلیت و امکان حیث سنجی با اعضای دیگر نیز موجود هست .

۱۵ - Periscope
Periscope یک نرم افزار گوشی برای ارسال ویدیوهاست که به وسیله Joe Bernstein ( جو برنستین ) بسط داده شد . این دو نفر شرکت خویش را در فوریه ۲۰۱۴ تاسیس کردند و در مارس ۲۰۱۵ به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار به توییتر فروختند . Periscope دقیقا ۴


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : اجتماعی ,خویش ,وسیله ,میلیون ,شرکت ,قابلیت ,اجتماعی برای ,استفاده کننده ,موتور کاوش ,میلیون استفاده ,پیام صوتی ,میلیون استفاده کننده
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سایت محمد طاها Isaac موزیک HajiLand | حاجی لند "Time flies" مستر اهوازی شیراز رویداد پارت صنعت آریان